Friday, January 30, 2009

財神,HOHOHO

兩篇文「Dictionary Mania (Con't[ii])」和「關於詩和詩的翻譯 (續)」遲遲未寫好,還有SDk日記也寫到一半,兼且有勁多新事想加進去,怎麼辦?但這些都要在我精神好的時候才可一鼓作氣完成......初二發燒到今日初五才好轉呢。SD,我也想念妳。

今早cfu來接我一起上班,我們分道揚標後,cfu在途中見到聖誕老人(!)。農曆新年都快過了耶。

電話中---
cfu:我見到聖誕老人。
k:(嚇)!
cfu:佢會唔會有少少誤會咗?
k:佢可能拎咗套財神裝去乾洗未攞得。頂住先。
cfu:哦......!係啦呵,差唔多唧。
k:又會差唔多嘅......
cfu:西方神財丫嘛。
k:喂,人地西方送d嘢唔同架喎。
cfu:唔係丫,都係送禮唧。不過我地果個鐘意折現
k:......又係喎。

笑死我。

No comments: